Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Μια μικρή εισαγωγή...


... Να ξεκινήσω λέγοντας πως εγώ είμαι ο Ιππότης... Και εσείς είστε οι θαυμαστές μου... Μ' αρέσει να με θαυμάζουν.. Να μου λένε "ωωωω, τι ωραία πανοπλία ειν' αυτή.." και "μα πως χειρίζεστε έτσι το σπαθί...."... Αγαπώ τους θαυμαστές μου, γι' αυτό όσοι θέλετε να έχετε την εύνοια μου, ακολουθήστε με, στα μαγικά μονοπάτια που θα σας οδηγήσω...

Κάστρα, άλλοι Ιππότες, βασιλιάδες, δεσποσύνες σε κίνδυνο, κρασί, δόξα και χρήμα...

Βέβαια.. Υπάρχει και ένα πρόβλημα σε όλο αυτό το καταπληκτικό σκηνικό που σας περιγράφω.. Μπορεί να είμαι γαμάτος τύπος γενικά και όλα αυτά που θα γράφω να είναι κάτι παραπάνω απο άρτια, όμως σφήνα θα μπαίνει και ο Δράκος..... Και ποιός είν αυτός τώρα θα μου πείτε...

Μπααααα... Απλά μη του δίνετε σημασία! Ας υποθέσουμε όλοι μαζί πως είναι ανύπαρκτος!
Και κάπου εδώ θα σας πω ένα μυστικό για να δείτε πόση αδυναμία σας έχω...!

Μυστικό: Θέλω να με βοηθήσετε να βγάλουμε τον Δράκο απο την μέση! Να τον πακετάρουμε και να τον στείλουμε μακριά στα νησιά του Σάντουιτς! Και αυτό γιατί και οι 2 μας παλεύουμε να κατακτήσουμε την καρδιά της Πριγκίπισσας Πουπουλένιας.. Και αν σας πει ο Κύριος Δράκος πως δεν την θέλει πια, να του πείτε "χμμμμμ!! που τα πουλάς αυτά μουσίτσα?!?!?"... Ναι ναι..

Αυτά για τώρα... Σας υπόσχομαι μια θέση στην Λέσχη των Ιπποτών, αν μου δείξετε εμπιστοσύνη και αφοσίωση, γιατι το ξέρω πως κατά βάθος όλοι θέλετε να ακούτε τις αναλύσεις για τα ζώδια, τον κινηματογράφο, τα κουλά που συμβαίνουν στο βασίλειο...
Latte και θεάματα δηλαδίς σαν να λέμε!!!

Ένας για όλους και όλοι για μένα!

3 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa δε παιζεσαι λέμε:):)
αχ πρόσεχε με αυτο το σπαθί.. μη μου πάρεις κάνα αυτί:):)
να βιαστώ να δηλώσω.. "ωωωω, τι ωραία πανοπλία ειν' αυτή.." και "μα πως χειρίζεστε έτσι το σπαθί....":):)
καλή χρονιάαααααααα:):)
υγ.τι θα γίνει με την εκπομπούλα;:):)

The Knight είπε...

@ Κουλπάκο!!!
Χα χα χα.. Να λοιπόν ένας θαυμαστής! Πάρτα Δράκο!!!!!

Χιχιχιχι.. Με την εκπομπούλα, έκανα κανονικά την Δευτέρα που μας πέρασε και σκοπεύω να κάνω και αυτή που μας έρχεται :)

Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία πάνω απόλα!!

Fri είπε...

Ώστε εδώ είσαι, ε?
Μεταμορφώθηκες σε ιππότη και εγώ τα έχασα και σε έψαχνα καιρό τωρά!

Μου αρέσει η μεταμόρφωση σου, μου αρέσει πολύ! :)
Και εγώ τρέχω αμέσως να γίνω έμπιστή σου. Θα με δεχτείτε στην αυλή σας ιππότη?